wtorek, 14 lutego 2012

Wymianka

Witajcie:)
Nadszedł dzień,na który czekałam.Brałam udział w wymiance ,,Z sercem na dłoni"zorganizowaną przez Majalen.Moją wymiankową parą była Agata z bloga AgKe
oto jakie cudowności od Niej dostałam:)Paczka na prawdę ogromna tyle w niej super rzeczy.Cekinki,karteczki,szpileczki,prześliczna poszewka przecudne serduszko ahh...A co tam pooglądajcie sobie trochę zdjęć i sami zobaczcie:)
Wielkie otwieranie
Uwaga uwaga
Jeszcze chwilkę
Łał,łał:):):)
Prześliczną szkatułeczkę:)
Prześliczną poszewkę,którą Piotruś już sobie upolował i od razu wypróbował:)
A oto co ja wysłałam dla Agaty notes,notesik z magnesem na lodówkę,zakładkę serce karczochowe,trochę przydasi:)
I jeszcze to:)
Jeszcze raz dziękuję Ci Agatko za tak cudną paczuszkę:)Ależ długi mi wyszedł ten post:)I jak Wam się oglądało:)Pozdrawiam serdecznie:)Dziękuję organizatorce za wspaniałą zabawę:)

12 komentarzy:

  1. ja tez dziękuję za zabawę
    i polecam się na przyszłość :

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich cudeniek to Ci Iwonko zazdroszczę! Piękne rzeczy dostałaś, naprawdę udana wymianka :)))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko pozazdrościć tych pięknych prezencików :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piotruś jest cudowny:) Widać, że wymiana udana, bo aż oczka mu się śmieją;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z innymi blogerkami;) wymianak super, zwlaszcza ta poszewka no i sam Piotrus jest bardzo uroczy;) widac, ze rwanie papieru i dobieranie sie do srodka przesylek sprawia mu najwieksza frajde;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotrusiowi po minie widać przypasowała poszewka, prezenty śliczne.
    P.s na moim blogu czysta jaja do ściągnięcia na życzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty :)
    Śliczny synuś, a pierwsze zdjęcie to powaliło mnie na kolana - ekstra ! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń