środa, 21 marca 2012

Wymianka z Plecionki Joanki

Witajcie nie było mnie tu troszkę bo troszkę chorowałam,ale już jest dobrze.
Już jakiś czas temu wymieniłam się z Joanką z blogu Plecionki Joanki(tyle razy próbowałam żeby po wstawieniu nazwy bloga od razu przechodzić na ten blog,ale dalej mi to nie wychodzi:(może któraś z Was podpowie mi jak to zrobić?? byłabym wdzięczna:)Joanka chciała dwa notesy,które pokazywałam chyba dwa posty wcześniej,a od Joanki miały przyjść do mnie misie koralikowe,które Joanka robi i przyszły z dodatkową niespodzianką:)Z ślicznym pierścionkiem koralikowym,z kurkami i cudną frywolitką:)Misie sa słodkie,cudne:)Jeszcze raz bardzo,bardzo Ci dziękuję Joanko:)
Przecudne przesłodkie misiaczki:)Dziękuję:*
Cudne kurki:)Ubranka dla jajeczek:)
Pozdrawiam serdecznie:)Dziękuję za każde Wasze pozostawione słowo:)

5 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty ;)
    A odnośnie tego problemu, o którym piszesz to, jak chcesz wkleić nazwę bloga z odwołaniem, to klikasz na "LINK" (w tym pasku tuż nad postem, który piszesz/tam gdzie pogrubienie, zmiana czcionki i te inne) i tam w polu "Adres internetowy" wklejasz link do strony/bloga(po zmienieniu ustawień na "Adres e-mail" również mail) i w polu "Tekst do wyświetlenia" wpisujesz tą nazwę bloga, albo autora, albo jakiś inny tekst.
    Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności dostałaś :)
    Nie dziwi mnie ilość i jakość paczuszki od Asi, Ta kochana dziewczyna uwielbia dawać. Wiem coś o tym.
    Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, dziękuję:*
      Iwonko, jeszcze raz ogromne podziękowania w Twoją stronę za super wymiankę! :)

      Usuń
  3. piękne misiaczki, mają cudownie słodkie mordki :)

    też bym takiego chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slodziutkie kurki i misie oczywiscie;)

    ja ostatnio probowalam namowic moja mame na zrobienie takich kurkowych ubranek, ale niestety, wyszla juz z wprawy i skapitulowala:P

    Co do chorowania, to zycze zdrowka, moje maluchy nadal chore:(

    pozdrawiam;)

    P.S. dzieki raz jeszcze ze kurs karczochowania;) tak sie wkrecilam, ze po zrobieniu dwoch 9-cio centymetrowych, zrobilam wczoraj jedno duze jajo...18cm;) hehehe;)

    OdpowiedzUsuń