piątek, 17 sierpnia 2012

Wymianka kuchenna

Już dawno można się chwalić tym co się dostało od swojej wymiankowej pary w wymiance kuchennej zorganizowaną przez Bożenkę z bloga http://anielskie-sekrety.blogspot.com Moją parą była Paulina z bloga http://jarmolisia.blogspot.com/ oto te cudeńka dostałam od Pauliny:)
To co ja przygotowałam Paulinie
Spękania mi chyba nie bardzo wyszły będę musiała pójść na lekcje dekupażu:)
Oraz przydasie:)Dziękuję Paulinie za cudeńka:)A Bożence za zorganizowanie wymianki:*

9 komentarzy:

  1. Iwonko fajne prezenciki, śliczne te Twoje przepiśniki :) a etykiety dla Ciebie też super zrobione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne prezenty;))) a słoik ze spekaniami widzialam na zywo i powiem, że wyszedl genialnie;))) ale jesli juz bedziesz gdzies szla na lekcje decoupage, to wez mnie ze soba;) chetnie sie podszkole z tej techniki zdobnictwa;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wspaniały kulinarny klimat

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale prezentów!!! i wszystkie cudne i kolorowe :) Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty, najfajniejsze to etykiety.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie wymiankowe prezenty są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń