czwartek, 6 września 2012

Notesiki i wymianka

Przez te moje chorowanie mam zaległości i nic mi się nie chce,a może to przez to,że zrobiło się już jesiennie i coraz zimniej.Dziś pokażę takie zwykłe notesiki dla trzech dziewczynek w środku znajdują się kolorowe karteczki z takim samym obrazkiem jak na początku.
I takie cudeńka dostałam od Reni z bloga Ażurowe Marzenia http://reni-1.blogspot.com/za to co jej przesłałam zdjęcie pożyczone od Reni mam nadzieję,że się nie pogniewa:)Ja jakoś nie robię zdjęć rzeczy,które wysyłam:)
I cudeńka które dostałam miała być mała niespodzianka a tu proszę:)
Dziękuję Reni raz jeszcze za te cudeńka:)Podziwiam i zachwycam się nimi:)
Witam nowe obserwatorki:)Jest mi bardzo miło,że tu zaglądacie:)Dziękuję również za każde Wasze pozostawione słówko:)


5 komentarzy:

  1. notesiki są przesłodkie :) A niespodziankowe prezenciki od Reni śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie są Twoje notesiki, a wymianka super :) Miłego tworzenia :>>>

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne notesiki a ten z pieseczkami najsłodszy mimo że nie lubię różowego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne notesiki;)))) i ten z psiakami i te z kociakami:)))) dziewczynki zapewne baaardzo zauroczone notesami;))) a wymianka bardzo udana. SLiczne rzeczy otrzymałaś;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Notesiki są super , takie słodkie :) wspaniałe prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń