piątek, 1 marca 2013

Wymiankowo

Witajcie dziś będę się chwalić:)Pierwszy wymiankowy prezencik od Doroty z bloga http://robotkidoni.blogspot.com/ zajrzyjcie do Niej robi cudeńka:)Oto co ja dostałam uwierzcie mi nie moge się napatrzeć tym cudeńkom:)Dorotka oczywiście obdarowała masą słodkości,które po otwarciu przesyłki znikneły migiem:)Kochana raz jeszcze dziękuję Ci za te śliczne cudeńka:) A Dorotka chciała jaja karczochowe wielkość różna:) Kolejna osóbka z którą się wymieniłam to Beata z bloga http://dlubankibeaty.blogspot.com oto co dostałam od Beaty Cudną serwetę:)W pięknych wiosennych kolorkach i ubranka na jajeczka:)Dziękuję Kochana za ta cudności:) Beatka chciała karczochowe jaja Podziwiam rzeczy robione szydełkiem:)Są cudne:)Niestety moje rączki nie stworzone do robienia takich cudnych rzeczy jak niektóre dziewczyny:)Ale za to mogę się wymieniać:)Dziewczyny dziękuję raz jeszcze za wymiankowe rzeczy od Was:)Jeśli ktoś miałby jeszcze ochotę wymienić się zapraszam:) Pozdrawiam serdecznie:)Iwona:)

14 komentarzy:

  1. wspaniała wymianka Iwonko !
    jeszcze raz dziękuję za cudny prezencio dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wymiankowe prezenty pierwsza klasa!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Iwonko, ja będę chciała się wymienić, jeśli masz jeszcze czas :). Mi została jeszcze jedna osoba, ale prawię kończę :). Napiszę wieczorkiem maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty wymiankowe, a Twoje karczoszki cudne :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonko miło i fajnie jest się z Tobą wymienić :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana wymianka, a robótki znam [mam co nieco od Doni] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń