piątek, 2 stycznia 2015

Kartki i karczoszki

Witajcie już po Świętach a ja dopiero będę pokazywać to co zrobiłam:)No cóż tak wyszło:)
A teraz karczoszki z tym mam dla Was małą zagadkę kto pierwszy w przybliżeniu zgadnie ile ich zrobiłam dostanie ode mnie niespodziankę:)Jest ktoś chętny:)Były różne rozmiary od maleństw jak to mówi Piotruś po olbrzymy:)A i powiem,że na zdjęciach nie ma wszystkich:)Na odpowiedzi czekam do niedzieli do wieczorka:)
Trochę nazbierało się tych zdjęć nie mogę tylko znaleźć zdjęć karczochów ale jak je znajdę to jeszcze wstawię:)Mam nadzieję,że Was nie zanudziłam:) Pozdrawiam serdecznie Iwona:)

10 komentarzy:

  1. Ja stawiam na 50

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne karteczki i cudowne bombki wiem bo mam ;)
    Kasia mnie ubiegła to ja 48 obstawiam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślności na ten Nowy Rok , zdrowia, miłości i przyjaciół .Bombeczek zrobiłaś dużooooooooo i jeśli pytasz o wszystkie stawiam powyżej setki tak około 120- 150 sztuk,, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki piekne;) ja stawiam na 65;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki przepiękne!!! Bombki cudowne!!! Ja stawiam około 80.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Pięknie prezentują się na mojej choince:) Ja obstawiam 70!

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Karczoszki i kartki śliczne.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile bombeczek - całe mnóstwo ja w tym roku może 3 świąteczne rzeczy zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności Iwuś... i jak dużo wszystkiego...
    wszystkiego dobrego w Nowym 2015 roku...
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki piękne, a bombeczki karczochy rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń