środa, 4 lipca 2012

Candy z Edwardem

Ogłaszam 36 Candy z Edwardem , chętnych zapraszam do zapisów
OTO KRÓTKIE ZASADY ZABAWY:
1. Pozostaw komentarz pod tym postem - (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające bloga!).
2. Umieść informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu.
3. Losowanie odbędzie się 7 lipca 2012r.
4. Po wylosowaniu, skontaktuj się e-mailowo, podając swój adres. A po otrzymaniu przesyłki, przeczytaj książkę w ciągu 10 dni.
5. Zorganizuj u siebie następne Candy, na takich samych zasadach (kolejno nr 37).
6. Wpisz się do książki.
7. Dodaj do książki dowolną niespodziankę dla zwycięzcy.
8. Wyślij Edwarda z niespodzianką, na podany przez zwycięzcę adres

10 komentarzy:

  1. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj widzę brak osób , pewnie książka chcę wrócić do mnie, nie omijając mak_pa;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ja się zgłaszam ;) widziałam już na kilku blogach to candy ale jeszcze mi się nie udało, może tym razem? chętnie przeczytam bo właśnie kończę jedną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna poluję na Edwarda, może tym razem przyleci do mnie :)
    Pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę dodać banerka na bloga na pasek boczny, przekracza limit :(
      Czy mogę zrobić w poście :)

      Usuń
  5. Zapisuję się z przyjemnością :)
    Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie poczytam o przygodach Edwarda...
    wczoraj zaciekawiona kim i o czym EDWARD- streszczenia połknęłam!
    chcę i ja Edwarda w całości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poczytam bo jeszcze nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny raz zapisuję się, wędruję za nim wędruję aż upoluję. Staje w tej uroczej kolejce po Edwarda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy nie za późno, ale spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń