niedziela, 1 lipca 2012

Jeszcze podziękowania

Dziś też księga dla wychowawczyni najstarszego syna,jestem zła bo gdzieś wsiąkły mi zdjęcia jeszcze kartek z podziękowaniami dla nauczycieli:(Zdjęcia takie sobie bo robiona bardzo późno.
Oraz kolejne Podaj dalej.Ja otrzymałam oto takie cudeńka od Alicji z bloga
http://zwierzakiladyrottweiler.blogspot.com/ dziękuję raz jeszcze:)

Podaję zasady:
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem i zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail iwo10@vp.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.
Czekam na chętnych na dalszą zabawę:)

6 komentarzy:

  1. Śliczne podziękowania :) A prezent słodki dostałaś. Ja już tyle od Ciebie dostałam, daję szansę innym. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna księga;) i ten zielony nadruk super wygląda;))) zgadzam się też z Joanną, że nalezy dać szansę innym;) ostatnio zasypałaś mnie przydaśkami;) raz jeszcze dziękuje;)

    a w tyg zapraszam na kawusie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że prezenty się podobają

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. Cieszę się że się zapisałaś na moją wymiankę.Czekam na adres. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę Iwonko wdrażasz się w wykonywanie takich ksiąg :) i idzie Ci to bardzo dobrze! Ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń